- Об’єм двигуна, см куб
- 1499
- Макс. потужність,. к. с. при об/хв
- 130.0
- Макс. крутний момент, Нм при об/хв
- 300.0
- Розгін до 100 км/год, с
- 10.9
- Споживання пального у змішаному циклі, л
- 5,6
- Вміст C02 у відпрацьованих газах, г/км
- 143
- Об’єм двигуна, см куб
- 1598.0
- Макс. потужність,. к. с. при об/хв
- 300.0
- Макс. крутний момент, Нм при об/хв
- 520.0
- Розгін до 100 км/год, с
- 5.9
- Споживання пального у змішаному циклі, л
- 1.2
- Вміст C02 у відпрацьованих газах, г/км
- 27.0
E-TENSE
|
BlueHDi 130
|
|
---|---|---|
Тип пального | Плагін-гібрид | Дизель |
Коробка передач | Автоматична | Автоматична |
Кількість передач | 1-ступенева | 8-ступенева |
Максимальна потужність (кВт (к. с.) / об/хв) | 221 кВт (300 к. с.) / 6000 | 96 (130) / 3750 |
Запас ходу в режимі електромобіля, км | до 63 км в змішаному циклі |
- КУЗОВ
- САЛОН
- БАГАЖНИК
Довжина: | 4593 мм |
Ширина (зі складеними / розкладеними дзеркалами): | 1891 мм / 2098 мм |
Висота: | 1637 мм |
Звис попереду / позаду: | 925 мм / 910 мм |
Ширина на рівні ліктів на першому ряду: | 1476 мм |
Ширина на рівні ліктів на другому ряду: | 1493 мм |
Кількість сидінь: | 5 |
Глибина: | 942 мм |
Ширина: | 1201 мм |
Корисна висота (до полички / до стелі): | 581 / 779 мм |
Місткість: | 555 літрів |
Особливо просторий завдяки подовженій колісній базі салон кросовера DS 7 забезпечить вам комфорт і спокій у всіх ваших подорожах. Щоб вам було комфортніше перебувати у салоні, на передніх сидіннях передбачено функцію масажу, підігрів та вентиляцію. Нахил спинок сидінь другого ряду можна регулювати. Крім того, завдяки підвісці DS ACTIVE SCAN SUSPENSION* автомобіль адаптується до нерівностей дороги.
* Доступно лише для гібридної версії
Юридична інформація
¹ Наведені дані щодо споживання пального, вмісту CO₂ у відпрацьованих газах та запасу ходу відповідають нормативам випробування нових автомобілів за циклом WLTP, що був впроваджений від 1 вересня 2018 року. Цикл WLTP став на заміну Новому європейському їздовому циклу (NEDC), який застосовувався до цього. Оскільки умови випробувань більш реалістичні, то отримувані відповідно до циклу WLTP значення споживання пального та вмісту CO₂ у відпрацьованих газах у багатьох випадках вищі за ті, які отримувалися відповідно до циклу NEDC. Значення споживання пального, вмісту CO₂ у відпрацьованих газах та запасу ходу можуть відрізнятися відповідно до реальних умов користування та різноманітних чинників, таких як частота перезаряджання батареї, манера їзди, швидкість, конкретний склад обладнання, наявність додаткового обладнання, тип шин, температура навколишнього середовища та температура у салоні. Зверніться за додатковою інформацією до найближчого дилера.