ПЕРЕЙТИ ДАЛІ

Формула E

DS Automobiles та PENSKE AUTOSPORT об’єднали зусилля

Встановивши декілька рекордів на боліді DS E-TENSE FE другого покоління, DS Automobiles починає спільний з PENSKE AUTOSPORT проєкт для наступних чотирьох сезонів змагань Формули Е. За кермом сезону 2022-23 — титуловані гонщики Стоффель Вандорн та єдиний в історії турніру двократний чемпіон Жан-Ерік Верн.

 

DS Automobiles, як рішучий гравець у енергетичному переході, був одним із перших виробників, які взяли на себе зобов’язання в рамках Формули E та за допомогою DS Performance зменшити вплив на навколишнє середовище на шляху до 3-зіркової екологічної акредитації.

DS PERFORMANCE

Компанія DS Automobiles створила амбіційний підрозділ DS Performance з чіткою метою отримати необхідний досвід для прискорення електрифікації та підвищення популярності.

 

Інженери DS Performance продовжили втілювати цей підхід і створили абсолютно новий одномісний болід DS E-TENSE FE23, який покликаний вивести електромобілі на новий рівень досвіду. В співраці з PENSKE AUTOSPORT DS Automobiles прагне повернути свої два подвійні титули (як серед пілотів, так і серед команд), здобуті у 2019 та 2020 роках.

DS E-TENSE FE23 GEN3

Третє покоління повністю електричного автомобіля з легко впізнаваною айденикою візерунку ідеально відображає етнічні мотиви DS Automobiles та свідчить про значний стрибок у розвитку технологій сьогодення. Нова генерація зазнала значних покращень порівняно з попередником. Gen3 станом на зараз є найшвидшим автомобілем в історії Формули Е, видаючи 280 км/год, та легшим за Gen2 на 60 кг.

Однак найважливішим є його ефективність: більше 40% енергії, що використовується в перегонах, отримується шляхом рекуперації під час гальмування.

Третє покоління

Варто відмітити, що DS E-TENSE FE23 більш потужніший, виробляє 350 кВт, що на 100 кВт більше попереднього покоління, і оснащений приводом на чотири колеса. Нова передня трансмісія дає додаткові 250 кВт до задньої, що сумарно дає регенеративну потужність до 600 кВт. І наостанок, завдяки новій передній трансмісії Gen3 є першим болідом Формули Е без гідравлічних задніх гальм.

Ефективний та продуктивний

Силовий агрегат, розроблений DS Performance:

  • Максимальна потужність: 350 кВт (476 CH)
  • Максимальна швидкість: 280 км/год (оптимізовано для вуличних трас)
  • Гальма: нова трансмісія з 250 кВт зпереду до 350 кВт ззаду. Електрична гальмівна система (brake-by-wire) на всіх чотирьох колесах.
  • Потужність рекуперації енергії під час гальмування: 600 кВт
  • 40% енергії, яка використовується під час гонки, отримується в результаті регенерації під час гальмування
 
Сталий розвиток

Згідно інформації від постачальника батареї Gen3 є одними з найдосконаліших і найміцніших серед коли-небудь створених. При ї створені використовувались мінерали з екологічно відповідальних джерел, а після закінчення терміну служби елементи батареї будуть перероблені та використані повторно.

Для виготовлення кузова автомобіля вперше буде використано льон і перероблене вуглецеве волокно. Щоб зменшити необходність в створені нових матеріалів, вуглеволокно буде отримано з автомобілів Gen2.

Ще на етапі проектування спеціалісти виміряли вуглецевий слід Gen3, загальний вплив на навколишнє середовище і задокументували вжиті заходи з енергозбереження. Усі викиди, які поки неможливо усунути, будуть компенсовані в рамках зобов’язань Формула E щодо нульового викиду вуглецю.

 
На вістрі технологій

Нова розробка DS Performance, спортивного підрозділу DS Automobiles, — DS E-TENSE FE 23 стане найкращою зброєю для команди DS PENSKE та її пілотів: чинного чемпіона світу Формули Е Стоффеля Вандорна та Жана-Еріка Верна — єдиного гонщика в історії Формули E, який завоював більш ніж один титул.

Завдяки новому партнеру PENSKE AUTOSPORT компанія DS Automobiles здобуває нові перемоги та титули, б’є нові рекорди в чемпіонаті на повністю електричних автомобілях, що сильніше стимулює розвиток науково-дослідної роботи.

Сезон 9 Формули E обіцяє стати одним із найдинамічніших з моменту започаткування змагань в 2014 році завдяки новому інноваційному боліду Gen3, 11 вмотивованим командам та оновленим спортивним правилам.

 

Змагальний дух породжує автомобільні інновації

Керуючись сміливістю та бажанням створити автомобіль майбутнього, DS Automobiles надихається гоночними технологіями та втілює свої амбіції в своїх виняткових моделей.

Спромогтись успішно поєднати два світи — гоночні технології в серійних автомобілям — це справжній авангард.

ПІЛОТИ

DS PENSKE

Компанія DS Automobiles розпочала абсолютно новий розділ у своїй відданості Формулі Е, заручившись партнером, чиє ім’я є синонімом престижу в автоспорті: PENSKE AUTOSPORT.

 

В 9 сезоні команда DS PENSKE Формули Е зібрала найзірковіший склад пілотів — чинним чемпіоном світу бельгійцем Стоффелем Вандорном та двократним чемпіоном Жан-Еріком Верном.

 

Разом із PENSKE AUTOSPORT, пілотами Стоффелем Вандорном і Жаном-Еріком Вернем DS Automobiles прагне завоювати нові титули, розвивати нові технології, щоб перенести їх у повсякденне життя в рамках обіцянки з 2024 року стати виключно електричними.

ПІЛОТИ
DS PENSKE

Компанія DS Automobiles розпочала абсолютно новий розділ у своїй відданості Формулі Е, заручившись партнером, чиє ім’я є синонімом престижу в автоспорті: PENSKE AUTOSPORT.

 

В 9 сезоні команда DS PENSKE Формули Е зібрала найзірковіший склад пілотів — чинним чемпіоном світу бельгійцем Стоффелем Вандорном та двократним чемпіоном Жан-Еріком Верном.

 

Разом із PENSKE AUTOSPORT, пілотами Стоффелем Вандорном і Жаном-Еріком Вернем DS Automobiles прагне завоювати нові титули, розвивати нові технології, щоб перенести їх у повсякденне життя в рамках обіцянки з 2024 року стати виключно електричними.

ЧЕМПІОНАТ ABB FIA Formula E

9-й сезон

Дев’ятий сезон чемпіонату світу з автогонок ABB FIA Formula E стартував 14 січня 2023 року в Мехіко.

 

Цього року серія змагань на електричних болідах відбудеться в 11 містах по всьому світу: в Америці, Азії, Африці та Європі з чотирма новими трасами: Гайдарабад, Кейптаун, Сан-Паулу та Портленд.

ПРАВИЛА ТА РЕГЛАМЕНТ

Основні правила чемпонату світу ABB FIA Формули Е

Відповідно до регламенту, результативність гонки тепер рахуватиметься на основі фіксованої кількість кіл замість часу від старту до фінішу. Щоб послідовно перейти до стратегії з колами, після виїздів машини безпеки або процедури Full Course Yellow до тривалості гонки тепер додаватимуться кола, а не час.
Кваліфікації
22 гонщики будуть розділені на дві групи. Четверо найшвидших із кожної групи зустрінуться один з одним у нокаут-бою. 
Швидший, ніж будь-коли
Потужність, яку видає Gen 3, становить 350 кВт у кваліфікації та 300 кВт у гонці. 
Ще напруженіше суперництво
Перерви в гонках, зроблені Safety Car і Full Course Yellow, тепер компенсуються додатковими колами. 

Турнірна таблиця

DS Automobiles: найуспішніший розробник у Формулі Е

СЕЗОН
КОМАНДИ
ЗАЇЗДИ
ПЕРЕМОГИ
МІСЦЯ
ПОУЛ-ПОЗИЦІЇ
2021-2022
DS TECHEETAH
16
1
6
4
2020-2021
DS TECHEETAH
15
2
5
3
2019-2020
DS TECHEETAH
11
4
9
5
2018-2019
DS TECHEETAH
13
3
7
3
2017-2018
DS Virgin Racing
12
2
6
0
2016-2017
DS Virgin Racing
12
2
6
2
2015-2016
DS Virgin Racing
10
1
4
4
РАЗОМ
89
15
43
21

Дивіться також