Партнерство, засноване на спільних цінностях
"Бренд DS, амбіція якого полягає у втіленні французького розкішного ноу-хау в автомобільному секторі, має з Лувром спільну філософію, що постійно поєднує спадщину з сучасністю, задля будівництва майбутнього. Наше спільне бачення базується на досконалості, ноу-хау та інноваціях. Для нас піраміда Лувру є однією з найкрасивіших ілюстрацій цього, і нам здавалося природним підтримати музей у його проекті по реконструкції приймальних приміщень, розташованих під цим сміливим твором."
Ів Боннефон, генеральний директор марки DS, партнер Лувру з 2015 року.
Прихильне культурне партнерство
У самому серці Парижа у винятковому місці
З 2015 року DS є партнером музею Лувру, справжнього стандарту французької культури у всьому світі. Бренд DS розділяє з Лувром амбіції до досконалості та баланс між історією та сучасністю, втілені зокрема відомою музейною пірамідою.

DS E-Tense та Музей Лувру
