Актуальні новини від DS
Plug-in гібрид марки DS
Зберігаючи зручність та комфортабельність кросовера DS 7 CROSSBACK, наші гібриди E-TENSE, що підзаряджаються від електромережі, демонструють чудову динаміку та ощадливо споживають пальне. Ви віддасте належне неабиякій маневровості завдяки поєднанню електричних та бензинового двигунів.


Для DS 7 CROSSBACK E-TENSE передбачена одна Plug-in гібридна силова установка
ВЕРСІЯ E-TENSE 4×4 300
POWER
300 к. с. та повний привод
Від 0 до 100 км/год за 5,9 сек
СПОЖИВАННЯ ПАЛЬНОГО / ВМІСТ CO₂ (за циклом WLTP¹):
1,5 л / 100 км
34 г CO₂/км
ЗАПАС ХОДУ НА ЕЛЕКТРОТЯЗІ:
до 58 км (за циклом WLTP¹)
СконфігуруватиТехнології E-TENSE
НАСОЛОДІТЬСЯ ЦІЛКОВИТОЮ СВОБОДОЮ ПІД ЧАС ПОДОРОЖЕЙ
Рекуперативне гальмування
Функція E-SAVE
Режими їзди



ПЕРЕВАГИ PLUG-IN ГІБРИДА E-TENSE



Тиша та комфорт під час їзди
Насолоджуйтеся цілковитою тишею у салоні на початку руху або у режимі «Електромобіль». Відчуття спокою, посилене застосуванням ламінованого скла у вікнах на всіх версіях E-TENSE.
Заїжджайте куди завгодно за будь-яких обставин
Зробивши вибір на користь Plug-in гібрида, ви отримаєте свободу пересування у місті, зокрема навіть у зонах, куди в’їзд обмежено. Наші моделі E-TENSE обладнані світлодіодом лазурового кольору, який встановлено у верхній частині лобового скла. Він горить, коли активовано режим «Електромобіль».
Викиди та споживання пального
Що стосується вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах та споживання пального, то силова установка на версії E-TENSE 4×4 300 має такі показники: 34 г CO₂/км та 1,5 л/100 км відповідно.


Багажник та зручність використання
Наші інженери-конструктори подбали про неординарне та унікальне компонування елементів конструкції, щоб зберегти зручність використання та об’єм багажного відділення. Багажне відділення версій E-TENSE має об’єм завбільшки 555 л, що є одним з найбільших у класі гібридів, що перезаряджаються від електромережі (PHEV).
Повноприводна версія
У силовій установці E-TENSE 4×4 300 передбачено електричний двигун попереду (на 110 к. с.) та позаду (на 113 к. с.). Разом з ДВС вони здатні розвивати загальну максимальну потужність у 300 к. с.!
ЗАПАС ХОДУ ТА ПІДЗАРЯДКА
Задійте режим «Електромобіль»
Повторна зарядка акумуляторних батарей — неодмінний крок, який дозволить вам сповна скористатися можливостями Plug-in гібридного автомобіля. З повним зарядом наші моделі E-TENSE здатні подолати до 58 км (за циклом WLTP¹), зокрема версія E-TENSE 4×4 300. Цього цілком достатньо, щоб їздити на роботу та з роботи додому.
Запас ходу вашого Plug-in гібридного автомобіля на електротязі залежатиме від багатьох чинників, зокрема, від кліматичних умов та вашої манери їзди.



Швидкість
Швидкість — це чинник, що найбільше впливає на запас ходу Plug-in гібридного автомобіля на електричній тязі. На невеликих швидкостях надавайте перевагу режиму «Електромобіль». Щоб зберегти якнайбільший запас ходу, важливо дотримуватися помірної швидкості на шосе та автомагістралях.
Манера їзди та ландшафт
Манера їзди та рельєф місцевості впливають на запас ходу Plug-in гібридного автомобіля. На додачу до використання режиму «Еко» («Eco»), який можна вибрати з-поміж чотирьох режимів їзди, просимо вас дотримуватися манери плавної їзди. Завдяки застосуванню рекуперативного гальмування та поперемінного використання ДВС і електродвигунів вдається заощаджувати до 15% пального.
Температурний комфорт та підігрівання салону
Сильне підвищення або зниження температури навколишнього середовища впливає на хімічні реакції в акумуляторних батареях. Різниця у запасі ходу взимку та навесні через використання обігрівача салону може сягати 35%. Попереднє прогрівання автомобіля — один з найефективніших способів збільшити час їзди на електротязі у холодну пору року.