Відкрийте для себе DS 3 CROSSBACK E-TENSE: цілковито електричний кросовер

НАШІ СЕРВІСНІ ЦЕНТРИ ПРАЦЮЮТЬ

ЗНАЙТИ ДИЛЕРА

DS 3 CROSSBACK E-TENSE

Люкс повністю переходить на електрику

 

ЗАПАС ХОДУ

До 320-341 км

(у змішаному циклі за нормативами WLTP¹)

ЗАРЯДЖАННЯ

На 80% за 30 хв.

(на швидкісних громадських зарядних станціях)

ДВИГУН

100 кВт (136 к. с.)

ЗАДОВОЛЕННЯ ТА КОМФОРТ  

Цілковита насолода та надзвичайні враження від їзди: за кермом нашої електричної версії ви отримаєте можливість миттєвого прискорення та зможете порозкошувати у неабиякій тиші у салоні.

Технології E-TENSE

Потужність та універсальність

Режими їзди

Рекуперативне гальмування

Виберіть режим, що підходить вам якнайкращеДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Ваш автомобіль заряджає себе сам під час їздиДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

ПЕРЕВАГИ НА 100% ЕЛЕКТРИЧНОЇ ВЕРСІЇ E-TENSE

Пересувайтесь без обмежень

Задоволення від кермування електромобілем DS 3 Crossback E-Tense можна розтягнути на 320-341 км (WLTP) – саме такий нормативний запас ходу забезпечує акумулятор ємністю 50 кВт, що працює з напругою 350 вольт.
Електромобіль DS 3 Crossback E-Tense дарує нові враження від кожної поїздки. Все завдяки тиші в русі та миттєвим відгукам на педаль акселератора завдяки сучасному електромотору потужністю 100 кВт (136 к.с.) з крутним моментом 260 Нм, який розвивається буквально з першого обороту ротора. 

Швидке заряджання

Заряджайте свій DS 3 CROSSBACK E-TENSE вдома від звичайної побутової розетки або настінного зарядного пристрою DS Wallbox.

Для заряджання батареї потрібно всього 30 хвилин (заряд 20-80% ємності акумулятора, при використанні швидкої зарядки потужністю 100 кВт) або близько п'яти годин (заряд до 100% ємності акумулятора, при використанні зарядного пристрою типу Wallbox). Останнє можливе завдяки тому, що електромобіль DS 3 Crossback E-Tense оснащений вбудованим зарядним пристроєм-інвертором потужністю 11 кВт.

Паркування? Це легко!

DS PARK ASSIST  - це активна система допомоги при паркуванні, яка виявляє місця для паркування та направляє автомобіль. Система керує кермом, а водій керує прискоренням, гальмуванням, перемиканням передач. Автомобіль тримає дистанцію 50 см від автомобілів, припаркованих попереду, і 50 см від тих, що стоять позаду.

E-TENSE ПРЕСТИЖНИЙ НАПИС

DS 3 CROSSBACK E-TENSE несе в собі всю ДНК версій з традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Завдяки на 100% електричному приводу елегантна та сучасна версія E-TENSE забезпечить вам неабиякі враження від їзди.

Запас ходу та заряджання

DS 3 CROSSBACK E-TENSE має запас ходу аж до 320-341 км (за циклом WLTP¹). Поєднання експлуатаційних характеристик та елегантності. Температурні умови, швидкість руху або манера їзди можуть вплинути на дальність ходу вашого електромобіля. Нижче представлені всі чинники, що впливають на ефективність акумуляторної батареї.

Швидкість

Швидкість — найважливіший чинник, що впливає на дальність ходу вашого електромобіля на одному заряді. Наприклад, рух зі швидкістю у 130 км/год по автомагістралі, вдвічі скоротить дальність ходу, затверджену під час випробувань за нормативами WLTP. Зменшуючи швидкість, ви проїдете далі.

Манера їзди та особливості місцевості

Дальність ходу вашого електромобіля на одному заряді залежить від манери їзди та рельєфу місцевості. Дотримуючись постійної швидкості, вибираючи режим руху «Eco», щоб їхати економніше, та рухаючись плавно і без різких прискорень, ви зможете заощаджувати енергію в акумуляторній батареї вашого автомобіля. Крім того, рекуперативне гальмування дозволить вам заощадити ще до 20% від споживання.

Температурний комфорт та обігрівання салону

Занадто висока або низька температура може негативно вплинути на те, як акумуляторна батарея тримає заряд. Обігрівання салону істотно впливає на рівень заряду. Саме тому ми радимо у дистанційному режимі завчасно обігрівати або охолоджувати салон автомобіля, поки автомобіль ще заряджається.

Вас також може зацікавити:

ЗНАЙТИ ДИЛЕРА

Правова інформація

¹ Наведені дані щодо споживання пального, вмісту CO₂ у відпрацьованих газах та запасу ходу відповідають нормативам випробування нових автомобілів за циклом WLTP, що був впроваджений з 1 вересня 2018 року. Цикл WLTP став на заміну Новому європейському їздовому циклу (NEDC), який застосовувався до цього. Оскільки умови випробувань більш реалістичні, то отримувані відповідно до циклу WLTP значення споживання пального та вмісту CO₂ у відпрацьованих газах у багатьох випадках вищі за ті, які отримувалися відповідно до циклу NEDC. Значення споживання пального, вмісту CO₂ у відпрацьованих газах та запасу ходу можуть відрізнятися відповідно до реальних умов користування та різноманітних чинників, таких як частота перезаряджання батарей, манера їзди, швидкість, конкретний склад обладнання, наявність додаткового обладнання, тип шин, температура навколишнього середовища та температура у салоні. Зверніться до свого дилера за додатковою інформацією. Більш детальна інформація тут.